CESI Logo

Spotovi

  • Kao mačka oko vruće kaše - Pravo na pobačaj

    Kada mladi stupaju u seksualne odnose obično to ne čine da bi imali dijete. Pravo na slobodno odlučivanje o rađanju djece temeljno je ljudsko pravo i omogućuje ženi da samostalno odlučuje o tome hoće li začeti ili neće, hoće li roditi ili neće, te s kim, kada i koliko će djece imati. Pravo na izbor uključuje i pravo na pobačaj.

    Pročitajte više

  • Kao mačka oko vruće kaše - Kontracepcija

    Nedostatak savjetovališta, seksualne edukacije u školama i sustavnog informiranja dovodi kod mladih ljudi do izloženosti rizicima u seksualnom ponašanju kao što su neželjena trudnoća i spolno prenosive bolesti te podložnost različitim oblicima seksualne zloupotrebe. U ovom video blogu "Kao mačka oko vruće kaše" govorimo o kondomima, hormonalnim pilulama i hitnoj kontracepciji.

    Pročitajte više

  • Kao mačka oko vruće kaše - Pristanak na seksualni odnos

    Koje ponašanje je prihvatljivo ili neprihvatljivo kada se govori o pristanku na seksualni odnos? To pitanje zbunjuje mnoge i često se vode rasprave kako "možda" znači "da" ili da "ne" znači zapravo "da", samo djevojke glume nedostižne jer to dečki vole. Krivo. Ne uvijek znači NE. U ovom video blogu "Kao mačka oko vruće kaše" govorimo o pristanku na seksualni odnos.

    Pročitajte više

  • Nasilne veze su bez veze

    Spot je snimljen u okviru projekta "Nasilne veze su bez veze" kojemu je cilj doprinijeti učinkovitoj prevenciji nasilja u partnerskim vezama među mladima te stvaranju nulte tolerancije na nasilje. 

    Pročitajte više

  • Mogli biste stati u njezine cipele, ali se s njom ne biste mijenjali

    Ovaj video, kao i web Radnica.org, nastao je u okviru CESI programa "Socijalna pravda i jednake mogućnosti" s ciljem suzbijana diskriminacije u svijetu rada. Svrha projekta je unaprijediti rodnu jednakost u svijetu rada kroz pružanje pravne pomoći i zaštite u području radnih i socijalnih prava (...)

    Pročitajte više

  • Dvije djevojčice

    Kampanja pod nazivom "Dvije djevojčice" provodi se u 13 europskih zemalja s ciljem osvještavanja rizika kojem su izložene djevojke koje su privlačnim ponudama o zaposlenju ili iz nekih romantičnih razloga odlučile putovati u druge zemlje. Kratki film istog naziva, autorice Ruth Beni, prati priče (...)

    Pročitajte više

  • Slijepi su oni s predrasudama

    CESI u 2011. godini provodi projekt "Jednake mogućnosti za žene i djevojke s oštećenjem vida"koji financijski podupire Europska unija kroz program Europski instrument za demokraciju i ljudska prava (EIDHR). U svrhu senzibilizacije javnosti za jednake mogućnosti žena i djevojaka s oštećenjem vida i kao upozorenje na problem višestruke diskriminacije s kojom se one susreću u okviru projekta izrađen je TV spot "Slijepi su oni s predrasudama". Redatelj spota je Saša Ban, a glavna glumica u spotu je Martina Belić, studentica 3. godine Pravnog fakulteta u Zagrebu.

    Pročitajte više

  • Što žene žele

    Predstavljamo vam video spot nastao u sklopu projekta Što žene žele? Ženski glasovi u parlamentarnim izborima 2011. godine. Primarni cilj projekta je otvaranje javnog prostora za iskazivanje interesa i potreba žena, a sve u svrhu uključivanja rodne perspektive i stvarnih potreba žena u stranačke predizborne programe i javne politike.

    Pročitajte više

  • Ravnopravno društvo je zdravo društvo

    Povodom Međunarodnog dana žena na HTV-u je krenulo emitiranje spotova "Ravnopravno društvo je zdravo društvo". Spotove su osmislile CESI u suradnji s producentskom kućom Hulahop. Spotovima se želi ukazati na neravnopravan položaj žena u Hrvatskoj u području rada, obrazovanja, zapošljavanja, sudjelovanja na visokim pozicijama odlučivanja i podjeli kućanskih obaveza.

    Pročitajte više

  • Roditeljstvo nije igra

    TV spot "Roditeljstvo nije igra " dio je projekta NEK SE M LAD E PITA ! kojim se želi upozoriti na važnost i potrebu rješavanja pitanja seksualnog i reproduktivnog zdravlja i prava mladih ali uz aktivno sudjelovanje samih mladih.

    Pročitajte više

  • Šutnja nije zlato

    Medijski dio kampanje "Šutnja nije zlato" sastoji se od četiri televizijska spota koje je režirala Ivona Juka a koji obuhvaćaju teme obiteljskog nasilja, silovanja na spoju, trgovine ženama i djevojkama dok četvrti ukazuje da se radi o oblicima rodno uvjetovanog nasilja.

    Pročitajte više